Nuxt LogoNuxt LogoNuxt LogoNuxt Logo
STALKER 2 отримала велике оновлення на майже 2 тисячі випралень

STALKER 2 отримала велике оновлення на майже 2 тисячі випралень

19.12.2024

S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl має новий апдейт, з яким у грі розширюють систему штучного інтелекту A-Life. Розробники зробили близько 1800 виправлень та поліпшень для проекту.

19 грудня другий Сталкер отримав чималий патч з покращенням ШІ неігрових персонажів. Відома за численними інтерв'ю керівництва GSC Game World система А-Life стала краще працювати та вносити несподівані ітеракції з гравцем. Трохи головних аспектів оновлення:

A-Life виправлення

  • Вирішено проблему зі спауном A-Life NPC за спиною гравця.
  • Тепер гравець може зустрічати мандрівних NPC по всій Зоні набагато частіше.
  • Значно збільшено відстань, на якій NPC A-Life видимі для гравця.
  • Вирішено проблему з агресивною оптимізацією, яка не дозволяла NPC A-Life існувати в автономному режимі (поза зоною візуалізації гравця).
     
    • В офлайн режимі A-Life продовжуватиме просуватися до своїх цілей.
    • Тепер у гравців з'явилася можливість натрапити на NPC A-Life, яких вони зустрічали раніше, якщо йти в тому ж напрямку, що й NPC..
  • Покращено навігацію NPC A-Life в офлайні за допомогою GameGraph (глобальна навігаційна карта ШІ):
     
    • Виправлено численні проблеми, коли NPC не могли переміщуватися або знайти шлях до визначених цілей.
    • Виправлено кілька проблем із застряганням NPC у стані переходу з режиму онлайн в режим офлайн.
  • Посилена мотивація A-Life NPC розширювати територію та активно атакувати ворогів і мутантів.
  • Виправлено проблеми, які могли призвести до того, що гравцеві траплялося менше A-Life NPC, ніж передбачалося.
  • Подальше покращення контекстних дій для плавного переходу між офлайн- та онлайн-станами для NPC, які виконували контекстні дії на своїх точках.
  • Групи, що досліджують Зону, тепер більш різноманітні за можливими фракціями та розмірами груп.
  • Під час переміщення Зоною NPC-люди тепер можуть задовольняти свої комунікаційні потреби та розмовляти.